Kami ingin memudahkan pengemaskinian butiran peribadi kerana kami ingin mengenali anda dengan lebih dekat.
Kini anda boleh menukar dan mengemas kini butiran peribadi anda melalui aplikasi aQme kami.
Jika anda telah membeli produk daripada kami dan ingin mengemas kini beberapa butiran peribadi seperti nama penuh, kewarganegaraan, pekerjaan, dan/atau butiran hubungan, berikut adalah perkara yang perlu anda lakukan:
- Hanya log masuk ke aplikasi aQme, pergi ke bahagian "Aku".
- Pilih mana-mana maklumat peribadi yang anda ingin mengemaskini
- Setelah selesai, anda kemudian akan menerima maklumat pengesahan yang dihantar ke alamat e-mel anda
- Sekiranya anda ingin membuat perubahan pada NRIC, Tarikh Lahir atau Jantina anda,
- Anda boleh menghubungi kami secara terus melalui Whatsapp, Sembang Langsung atau e-mel kami di hello@aqme.my
Jika anda ingin kemaskini polisi anda, anda boleh maklumkan kepada syarikat insurans anda, bahawa anda telah membuat kemas kini kepada maklumat peribadi anda. Hubungi syarikat insurans anda pada saluran pilihan:
- Tokio Marine: Tokio Marine Customer Portal
- Etiqa: smilesupport@etiqa.com.my
Sekiranya anda memerlukan sebarang bantuan atau memerlukan maklumat lanjut,
Anda sentiasa boleh menghubungi kami melalui Whatsapp, Sembang Langsung atau e-mel kami di hello@aqme.my
Adakah artikel ini membantu?
Itu Hebat!
Terima kasih atas maklum balas anda
Maaf! Kami tidak dapat membantu
Terima kasih atas maklum balas anda
Maklum balas dihantar
Kami menghargai usaha anda dan akan cuba membetulkan artikel tersebut